Dåligt

Det här med att skicka inlägg från mobilen. Det verkar ju tydligen inte fungera speciellt bra alls. Men det skulle ju vara så smidigt om det fungerade. Som igår, då försvann hela dagen och plötsligt var det kväll med gäster, mat och filmkväll. Då kan man ju inte rusa iväg, starta upp datorn och hålla på. Nej, då är det läge för mms-inlägg. tyvärr har det tydligen inte dykt upp än men det kommer väl...
Det jag försökte visa var att jag på Furuviks julmarknad VANN en skitstor Toblerone! Jag som aldrig vunnit någonting (vad jag kan minnas). Ja, på vinst varje gång har jag ju vunnit men då har det väl varit små monster eller något liknande som man har på fingret. Inga storvinster alltså.
Vi betalade visserligen en hundring för fem "brickor" och när hjulet stannade på 70, som var vårt sista nummer, fick jag hålla igen för att inte ropa rakt ut. Speciellt när barnen runt i kring suckade "Åååååh neeeej". Haha!  

I dag tycker jag i alla fall att skrutten verkar må lite bättre. Han verkar piggare, gladare och bättre i magen. visserligen är ju klockan bara tio i nio men vi får hoppas att det håller i sig.

Idag är det tänkt att vi i föräldragruppen ska på Öppna förskolan här i bomhus och se hur det är. Tyvärr vet jag inte om vi är redo för sånt umgänge ännu. Tänk om Nils virus smittar? Fast virus kanske inte gör det? Vad vet jag...Det skulle ju ändå vara bäst om han var på humör för det så vi får väl se hur det blir. Det är ju inte förrän klockan 13.




Kommentarer
Postat av: E

hot mama!!

2010-12-06 @ 10:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0