BVC

Idag har vi varit på BVC igen och vägt och mätt Nils. Han hade inte gått ner i vikt men inte gått upp så rysligt som han brukar heller. Men helt okej! Jag tror det är nattändandet vi har att tacka för det för halvt sovande har vi ju fått i honom som vanligt med mat.

I vilket fall så verkar han ju ha fått aptiten tillbaka för både igår och idag har han ätit riktigt bra.

Nu vilar han en sväng och jag ska RÖJA undan här. Så jädrans stökigt nu efter flera dagars "sjukdom" så låter man det vara blir man väl aldrig riktigt frisk. Ska bli skönt när det är lite finare iaf, så kanske man kan njuta av kvällen då Peter ska vara ledig ikväll.

Jag måste komma ihåg att ringa och anmäla oss (och Therese och Nellie) på babyrytmik/babysång också. Vi vill ju inte missa om det drar igång en gång i veckan efter jul. Hoppas, hoppas man kan ha en stående anmälan och att vi kommer med. I love babyrytmik, även om man kan känna sig lite smått galen när man sitter och svajar i ring eller smyger omkring som en tiger. Men jag sjunger gärna! Speciellt om en massa andra som inte heller kan sjunga också gastar på, då spelar det ju ingen roll att det skär i öronen, för roligt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0