Badade och dags för julbak

Oj vad bra det går med badande och dykande för oss. Vår älskade lilla skrutt blir så upptagen av alla bebisar och alla leksaker att han inte märker att han dyker och simmar. Nåja, simmar kanske är att ta i men han gillar verkligen bassängbadandet.
Tyvärr har han ju varit något av en liten gnällspik till och från i ett par veckor nu. Jag hoppas verkligen att det är en tand eller så på G så att det finns en förklaring för annars vet jag inte vad det handlar om. Han dregglar och gnager på allt han kommer åt och blir supertjurig så fort han inte får som han vill eller när han tycker det börjar bli lite småtrist. Men oftast kan man busa lite med honom så han glömmer att han är sur. Som tur är.

Efter badet åkte vi ner på stan och jagade present till mormor, tyvärr hittade jag inte de kopparna jag ska köpa så jag får ta en liten tur i morgon igen. Med oss hem fick vi i alla fall lite saffran och mjöl så nu blir det lussekattsbak här hemma. Fast jag vet inte om det kanske får bli efter att Nils nattats...vi får se.

Nu ska jag nog vila en kortis tillsammans med lilleman på soffan. Kanske kika lite på TV och bara ha det gott en stund innan bak och städ. P jobbar så han kommer inte fören sent i kväll (natt) men vi längtar redan efter honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0