Äntligen!

Idag verkar det mycket bättre!! Han är gnällig som få (hela tiden, oavbrutet) men han äter. Och han äter inte bara det gamla vanliga som ersättning och gröt, nej, han vräker i sig en annan sorts gröt än den han är van vid och han äter potatis och broccoli-puré som om det inte fanns någon morgondag. Mitt älskade lilla gryn var hungrig för en hel vecka idag :) SKÖNT!

Så har vi varit iväg till Ps jobb och jobbat lite. Fotat maträtter och interiör för lite utskick som jag sedan suttit och fixat här hemma. Inte nog med det så behövde ju de tillagade maträtterna ätas upp så det blev (iaf för min del) lyxlunch idag. Delikatesstallrik först med massor av charkuterier, oliver, kronärtskocka och ostar m.m. sedan Linguini (pasta) med hjärt- och blåmusslor i vitt vin, chili och grädde och sist men inte minst stekt havsabborre med sötsur spetskål, polentakaka smaksatt med oliver och sardeller. Supergott!

Synd att jag inte har möjlighet att äta där lika ofta nu med lilla Nils i släptåg som tidigare, men jag får be honom ta hem lite oftare tror jag, jag saknar den där maten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0