Nu har det hänt igen

Jag har skickat mms-inlägg som inte dykt upp. Vad tusan?

Jaja, hur som helst har vi trots att vi var på 30års-skiva igår sovit bra och hyfsat länge. Den lille somnade som han skulle igår kväll (visserligen med ovanligt tom och risig mage men ändå!) och sov sedan när vi åkte hem vid 1 ända till 3-4 då Peter tydligen matade honom. Jag märkte inte ens det (!). Sedan sov han på till halv 8 och det tycker jag inte är fy skam. Inte alls.

Men man är ju lite trött ändå bara för att man envisas med att vara uppe och ränna om nätterna själv. Fast igår var det ju fest och allt så det var det ju såklart värt.

 

Nu är det iaf en glad och mätt liten sprätt jag har att mysa med och snart ska vi uppvakta P med frukost på sängen och farsdag-paket! :)

Sedan kanske det blir bad med Ns mostrar, mormor och gammelmormor på mormorns jobb.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0