Jobber å jobber

Här sitter jag och jobbar och sliter. Inte klokt vad roligt det är när man får använda huvudet och händerna lite. I LIKE! Nils ligger och vilar här på soffan medans jag fixar nya, snygga menyer till Peter. Fint ska're va'!

Och jag tycker det är mördande roligt att få göra lite nytta och att få göra något man tycker blir fint och som är ROLIGT! Åh vad jag önskar att jag kunde få ett kreativt, utvecklande jobb sedan när Nils är stor nog att börja på dagis. Jag hoppas så in i bängen! Jag blir liksom helst fast i det för att det är så roligt så nu har jag suttit i flera timmar och låter Nils vila på tok för länge. Men jag älskar det ju.

Kära, rika, snälla, trevliga, chef som antagligen är en av de 3 som läser min blogg i dag (i smyg), ge mig jobb! Jag är ihärdig och ambitiös och älskar ju att jobba när jag får ägna mig åt sådana här kreativa saker. Ingen är så bra som jag!

Jag är inte speciellt dyr heller då jag endast har en ynka kommunlön att jämföra med och den är inte mycket att skryta med. Så kom an. PICK ME!

För tillfället jobbar jag helt gratis i flera timmar (för min käresta...)


OBS. Skiten på tummarna kommer inte från jobbet jag utför
utan från ljuslyktan som just blåste omkull ute på bron.


Kommentarer
Postat av: E

Haha, toppen!

2010-11-24 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0