Underbar dag

Solen skiner och jag känner vårkänslorna spritta i kroppen. Tänk vad skönt med tunnare kläder, tunnare skor, värmande sol och så känns det ju som att alla "kommer fram" så mycket mer så fort det blir lite vårigt. Jag längtar!

Här hade vi (jag) en rätt kass natt/morgon med täppt bebis som sov dåligt men jag har just vilat en timme till innan Peter skulle dra iväg och hämta släp. Idag blir det nämnligen återvinningen för att göra oss av med allt skräp vi rensade ut från övervåningen i Söndags.

Jag ska försöka hinna upp en sväng igen mellan påklädningar och iordninggörande och se om det är något mer jag kan slita med mig i farten så vi får undan lite mer.

Kommentarer
Postat av: E

Härligt, snart kör det igång!

2011-03-01 @ 15:46:27
Postat av: E

Härligt! Snart kör det igång!

2011-03-01 @ 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0