Budar och väntar

Jag sitter och väntar på att se om jag tar hem en auktion på ett par nya converse på tradera. 6 minuter kvar.

I väntan på detta har jag gått igenom en del bilder från sista månaden. Bilder som jag först idag lagt över från kameran till datorn. Jag är så usel på att lägga över bilder. Inte rent tekniskt alltså, men jag orkar aldrig. Trots att det egentligen inte är jobbigt alls. Dessutom är jag lite orolig att de ska försvinna för alltid. Men med tanke på att jag har hela mitt liv helt oskyddat i datorn så är det nog hög tid att införskaffa den där nya externa hårddisken som jag tänkt på så länge. Snart så.



Kommentarer
Postat av: E

Vilken sötnos!

2011-03-03 @ 09:24:20
Postat av: Hilda

Fina, goa Nils! Hoppas aktionen gick hem, ett par nya Converse gör våren ännu bättre =)

2011-03-03 @ 11:37:20
URL: http://hildapw.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

fina bilder =)

2011-06-04 @ 22:04:13
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0