Städning

Jisses vad vi har städat och rensat här ikväll. Men det är fortfarande inte klart. Pjuh. I morgon ska vi (N och jag) på babysim så ska vi vika tvätt och köra golven också. Så E, jag ska nog se till att ha massor av tid att vara med dig nästa vecka. När kommer du?

Peter ska ju jobba på igen (han har haft sina två kortdagar nu) så det blir till att köra på som vanligt igen. Trist tycker vi såklart men då betyder det ju också att söndagen närmar sig då han är HELLEDIG två dagar. Jiho.

Nu ska jag slita karln från papperssorteringen och mysa ner mej i soffan med honom. Man får ta tillvara på de kvällar man har tillsammans! Film och karra står på tur.

Trevlig Onsdagkväll på er.

Och vad roligt att Frida också läser! Älskade, saknade Frän. Kom hem, kom hit, kom NU! Jag längtar till jul då vi ses.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hej bästa Linnéa! Jag hade helt missat att du hade en blogg. Blir absolut en till att lägga på listan jag ska läsa =) Hoppas allt är kanon! Kramar!

2010-11-03 @ 21:59:06
URL: http://hildapw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0