Ny dag

Idag känns det mycket mycket bättre. Lillefisen vaknade vid 12 och vid halv 5 och ville äta, sedan blev han täppt i snoken vid 6 och slumrade på mig mellan 7 och 8. Sedan gick Peter upp med honom så fick jag sova vidare så idag är jag människa igen. :)

Tänk vad viktigt det är det där med sömn. Jag som i vanliga fall behöver iaf 7 timmars sömn överlever på gränsen så här länge utan ordentlig sömn (man kan väl aldrig få den där djupsömnen om man vaknar med som mest 4 timmars mellanrum). Men det går. På något underligt vis går det ju. Men tänk vad jag ska sova sedan, när N blir större och vill sova längre. Vad jag ska njuta.
Och framförallt, uppskatta de gånger jag får sova ostört utan avbrott.

Nu kör vi på förmiddagsmys och längtar tills P kommer hem från sina möten på jobbet. Han ska jobba hemifrån idag och det gillar man ju. Trots att det är lätt hänt att man avbryter och stör men det är mysigt att ha honom hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0