Myskväll

Nu har vi haft en riktig myskväll jag och Peter. Först badade vi skrutten och matade och nattade honom sedan bjöds det på rediga bitar entrécot, sallad och bakpotatis här hemma. Jag tg dessutom och lyxade till det med ett glas rödtjut till det (Peter körde på folköl). Inte illa!

Nu ska jag slänga in mig i duschen och sedan är det sovdags. Det är ju en dag i morgon också :)
Då ska jag och lillfis hälsa på Therese (och Nellie antar jag?) sedan ska det sorteras vidare här hemma. Börjar bli riktigt trött på att leva i kartongkaos nu så jag tror det får bli en paus i sorterandet efter de här lådorna. Jag orkar helt enkelt inte rensa klart hela vinden nu. Men det är ju skönt att man börjat iaf.

Kommentarer
Postat av: E

Rensa på så att du kan vara ledig och med mig nästa vecka!

2010-11-03 @ 07:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0