Gröt

Idag har Nils ätit gröt i stora lass. En hel smakportion gick ner med lite katrinplommonpuré till.


Suddig lillskrutt. (Vi har vanlig haklapp med men den verkar så oskön då en dreggellapp får duga.)

Sedan har vi rensat och rensat i kartonger och vrår här hemma. Det är ju så mycket skit man samlat på sig så det inte är klokt. Var kommer allt ifrån och varför spar man så in i helskotta för?

Jag som tyckte att vi rensade ur en hel del när vi flyttade hit och det var ju bara 2,5 år sedan. Men trots det har man samlat på sig fyrdubbelt med skräp nu. Kanske bara för att vi haft plats? Jag försöker iaf slänga, slänga, slänga nu utan att vara för nostalgisk (vilket ofta är mitt problem).

Ut med det gamla och In med det nya! Man måste ju slänga för att få plats med nytt. Dessutom kanske man skulle försöka sig på att sälja något också...fast det känns krångligt och drygt. Jag är heller inte vidare bra på att posta saker så jag vet inte...


Kommentarer
Postat av: E

Han är ju så himla söt!

2010-11-03 @ 07:44:39
Postat av: frida

ja han ar bara for sot alltsa lilleman! puss pa er x

2010-11-03 @ 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0