Babyrytmik

Idag har vi rytmikat på biblioteket igen. Även denna gång i sällskap av Therese och Nellie och det var riktigt trevligt nu med. Såklart. Hon Barbro som håller i rytmiken och som är ledaren är riktigt tjusig och bra dessutom. Hade gärna rytmikat en gång i veckan om det fanns möjlighet.

Efter det åkte vi och handlade julblommor tillsammans med Therese och Nellie. Tyvärr fick jag bara med mig en endaste hem så jag får leta vidare en annan dag, fast då efter vanliga blommor och inte just jul.

I morgon ska vi till doktorn först och kolla i Nils öra. Han har ju ett öra som fortfarande inte gett något klartecken på hörseltesten att det hör. Så i morgon ska doktorn kolla i det och sedan ska vi tillbaka på måndag och då ska någon hörselläkare göra något nytt hörseltest på det örat. Jag vet ju att lillgubben hör men det vore ju skönt att få det bekräftat att även det örat fungerar som det ska...
Så tycker jag så synd om honom när de ska hålla på och pillra honom och göra rent i öronen. Det vet ju alla att man inte vill ha främande människor som petar en i öronen!

Nu ska jag läsa Mama och vila lite med Nils som redan sover på soffan.

Kommentarer
Postat av: E

TIPS: Jag köpte billiga fina julstjärnor på blomsterlandet och slog även till på en hyacint (de luktar ju så ljuvligt).

2010-11-24 @ 18:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0